zaterdag 14 februari 2015

Haakklus geklaard

Beide dekens zijn af . Jesse en Imke zullen er blij mee zijn denk ik, want ze konden niet wachten tot het af was. Ik ben er 4 weken geleden aan begonnen en het is een heerlijk werkje.
Van de resten heb ik nog een dekentje voor Anna en Elsa (Frozen) gehaakt.
Anna heeft gekleurde kleding aan en Elsa blauw met wit. Die krijgt Imke vanmiddag omdat ze af
mag zwemmen voor diploma A
Voor de popjes Anna en Elsa. Het rechterblok is het middenstuk van de Cal 2015 en daar heb ik net als bij de blauw witte een randje picootjes omheen gehaakt. Ik vind dat altijd een leuke afwerkrand.

Voor Imke, hier zitten randen in van de Cal 2014 en allerlei eigen fantasie steken.

Voor Jesse, hier zitten alle randen in van de Cal 2014

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat snel en mooi gedaan, jouw kleindochters boffen maar met zo'n oma! Ik vind de afwerking rondom ook zo mooi, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden! Ook de poppenkleedjes zijn schattig. Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je de 2 dekens in 4 maanden tijd gemaakt?? Dat is snel! Imke zal zeker haar diploma A gehaald hebben en is nu blij met haar 'minidekentje'. Leuk Hermie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke deken(tje)s. En geslaagd?
    Dan had oma een leuk cadeau.
    Goed weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een tempo. Vandaar dat het zo stil was op je blog. Ze zijn supermooi geworden. Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die kleuren en zo verschillend van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen