zondag 30 november 2014

Meten is weten bij de Rhapsody

Pff, het was wel een gepriegel om de puntjes naar mijn zin te krijgen, de bovenste puntjes waren behoorlijk smal en daarom paste de stof er bijna niet onder, maar het is gelukt. Ze zitten er mooi op(vind ik zelf). Gisterenavond om 0.00 uur zette ik het laatste steekje er van,
 Heerlijk dat ik deze stofjes zo maar uit mijn voorraad kan pakken,
 Meten is weten, dus nu aan de slag met de volgende ronde. De afstand van het midden tot aan de bovenkant van de elipsmoet  volgens de foto in het boek 8 1/4 inch zijn.
 Zo komt het er ongeveer uit te zien.
 Hier heb ik ze precies uitgemeten en getekend, in totaal 30 stuks
 Daarna 10 stofjes uitgezocht en op elke kleur 3 malletjes gestreken en daarna eromheen getekend met de frixion pen,
Hier zijn de malletjes er weer af en heb ik de kleuren een beetje verdeeld, Nu aan de slag.Jullie horen me vandaag dus niet meer.

12 opmerkingen:

  1. Als een trein ga je zo! Wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren! Ik ga je verrichtingen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het inderdaad stil, haha. Heerlijk werkje, word je vrolijk van. Wat een snelheid zet je er weer achter.
    Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, al dat meten en puntjes maken.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig alweer en wat ben je snel!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk werken met zulke mooie stofjes in voorraad. Succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor Martjne, zie een eerder berichtje hierover

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes tot in de puntjes verzorgd.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, echt mooi weer en netjes! Ik vind de stofjes ook super! En het wordt ook een mooie quilt, heb het even opgezocht. Prachtige rand met al de hexagonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wordt weer mooi, je hebt de vaart erin!

    BeantwoordenVerwijderen