dinsdag 9 september 2014

SPANNEND.........................

Echt heel spannend, ik ben nl. een tijdje terug door Carmen van  Stichers Inn gevraagd om van de quilt van Lara's field of Flowers een patroon te maken. Ik heb er wel even over moeten nadenken,maar heb besloten het wel te gaan doen.Het is nooit mijn bedoeling geweest,maar eigenlijk best wel een grote eer als je daarvoor gevraagd wordt.Ik laat nog even een foto van de voor en de achterkant zien.De quilt is helemaal met de hand genaaid en met de machine doorgequilt.
 acherkant
voorkant

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. En wat zal de tekenaar ook trots zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg. Ik wens u hier heel veel succes mee en ik vindt hem ook erg mooi. Hier mag u erg trots op zijn. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel heel erg de moeite waard om daar een patroon van te maken. Ik snap best dat ze dat aan jou gevraagd heeft. Maar inderdaad, wat een werk! Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken. Prachtig is die quilt.

    BeantwoordenVerwijderen