vrijdag 28 maart 2014

Zo ver ben ik met mijn Dear jane

De genaaide versie dan, de machinaal geborduurde daar ben ik ietsje verder mee.
Hieronder een paar foto's. Ik ben in de hoeken begonnen, waarom? Ik weet het niet, was eens iets anders denk ik. Ik werk dus in diagonale lijnen.De blokken 60 blokken (inmiddels 73) hebben minstens een jaar of 10 in de kast gelegen, ik weet dat ik al ben begonnen met lapjes sparen in 2000, dus dat is al heeeeel lang.
Ik weet ook dat ik er in 2004 mee gestopt ben. Nu dus weer opgepakt, Waarom? Nou ja, omdat Carina bij mij is geweest en het er over had dat ze hem ook in het blauw ging maken en toen heb ik hem dus maar weer tevoorschijn gehaald.
het geheel

 links boven
 rechts boven
 links onder
 rechts onder


8 opmerkingen:

  1. wow, ik ben niet de enigste die er zo lang al mee bezig is! maar ja, het is ook heel intensief! Leuk dat je hem weer opgepakt hebt! En dat diagonale idee is ook erg leuk! Hij is nu al een plaatje! Mis alleen een foto van je borduur jane? Of kijk ik verkeerd? Lekker verder knuppelen dit weekend, want met mooi weer is het lekker blokjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn borduurjane vind je rechts onder dear jane en dan even sccrollen

      Verwijderen
  2. Ik lees alles , maar ik wil ook even een berichtje achter laten, maar dat is dan een standaard bericht, om toch even te laten weten dat ik geweest ben...Het neemt zoveel tijd in beslag ,om overal een opmerking achter te laten, en wil graag bij iedereen langs komen, en niet alleen een stille lezer te zijn, dat ik het zo even doe.
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat apart dat je in de hoeken begonnen bent, je gaat nu toch wel door?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah was ik maar al zo ver hoop niet dat hij bij mij zo lang in de kast komt te liggen. Ik vind hem een voorbeeld en zooo leuk in blauw wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er heel mooi uit. Verdient het om een affo te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je leest dat wel vaker dat de eerste blokken na een tijdje in een kast terecht komen en dan na jaren weer tevoorschijn gehaald. Ik vind het super dat je er weer mee begonnen bent. Het blijft een patroon dat aanspreekt en waar steeds weer dames mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen