maandag 17 maart 2014

Stofjes DJ gestreken en blokjes gemaakt

Gisteren heb ik alle stofjes die in de krat zaten gestreken en toen was ineens de krat half leeg.Daarna ging ik op zoek naar de stofjes die ik al had gebruikt, omdat ik elk blokje van een ander stofje wil maken, maar die zaten er niet in, even diep nadenken en toen wist ik het weer, ik heb ze gebruikt voor mijn joetjesquilt, die zie je in de rechterkolom op bed liggen bij Anna's B&B. Allemaal lapjes 10 x 10 in bauw, als herinnering aan de tien gulden briefjes.
Alle lapjes zijn gestreken
Dat ziet er beter uit dan hieronder he?
 De volgende blokjes heb ik gisteren gemaakt.

 B3
 B12
 E1
en B11 ligt klaar, die heb ik gisterenavond nog geknipt en ga ik vandaag maken. Dan heb ik de 4 hoeken  weer compleet.

16 opmerkingen:

  1. Goed bezig!
    Ik heb net mijn achtergrond opgehaald van het postkantoor dus ik kan ook verder. Leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gestreken lapjes zien er idd een stuk beter uit :-)
    Vind 't echt goed van je dat je DJ weer oppakt, het is ook echt té mooi om te laten liggen. En je gaat nu alweer als een speer, alweer wat blokken klaar, super!
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja patricia, je kent het wel, stilzitten is niet wat voor mij.

      Verwijderen
  3. Veel succes. Mooie kleurtjes stof daar ontbreekt het niet aan. Nu nog een portie tijd en zin dan zal het vast een mooie quilt worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zin heb ik er wel in, maar er is ook zoveel anders leuk

      Verwijderen
  4. Echt jammer als je het laat liggen. Je lapjes liggen perfect klaar:)::):):):): goed bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoeveel blokjes gaan er in de dj hermie ,vind het heel mooi worden zou hem wel af maken je bent al zo ver

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 169 vierkante blokjes en dan nog de punten, maar die maak ik niet

      Verwijderen
  6. Wat kan jij snel,3blokjes op een dag.Dat lukt mij nog niet.
    Maar ik vind ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer druk aan dit project.
    Net een mooie top klaar.
    Moet die nog gedubbeld en door gepit worden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vaart zit er lekker in. Ze zijn leuk hoor. Ben benieuwd naar het vervolg!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat al lekker snel met je DJ blokjes. Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat weer een mooie quilt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn dat een leukerds. Die roepen om deel te nemen aan de DJ. Je gaat er direct goed tegenaan zie ik. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zijn de nieuwe blokjes geworden en wat lijkt die doos met lapjes netjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen