zondag 10 november 2013

en dan is het al weer zondag

Wat vliegt de week toch snel voorbij. Appelmoes ingemaakt, peertjes geschild en ingemaakt en vanmorgen ook nog iets met de sashiko genaaid, dat moet nog iets worden,maar dat laat ik zien als het af is, het zit in mijn hoofd, dus zal wel goed komen.
Inmiddels door de kleinkinderen ook besmet met candy crush, ook leuk om te doen, terwijl ik eigenlijk quilts af wil maken.
Ach zo af en toe even wat anders doen is ook niet zo erg.
Hieronder een paar foto's van de ingemaakte peertjes en het nieuwe projektje.
jammie


tja wat gaat dit nu weer worden?


leuke blokjes gequilt met de sashiko



7 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd maar de peertjes zien er alvast lekker uit.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bedoel je..............nieuwsgierig............ik............nee hoor ;-)

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt ons wel nieuwsgierig.... en je peertjes zien eruit om te smullen.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, ziet er lekker uit, die peertjes!
    En die sashiko steekjes zien er ook zo mooi uit. Lijkt me enig om mee bezig te zijn. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk deze techniek. Is helemaal in geloof ik. Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb de afgelopen weken weer veel gemist zit die te genieten die omslagdoek wat is die leuk
    Die machine is toch een droom, heb er weer naar staan kijken in Veldhoven en ook naar de nieuwe Janome de dames zij kom de machines wel ophalen en dan brengen we meteen deze , toen ik vertelde dat het Zweden was, zei ze, dan vraag ik mijn man of hij op vakantie wil hahahah,
    Fijne dag liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen