dinsdag 13 augustus 2013

Geluk gehad

Pfff, wat een gelukkie. Voor het borduren van de DJ blokjes gebruik ik een beige stof en nu ik halverwege ben kon ik uitrekenen hoeveel ik nog nodig had. Ik had het besteld bij Elly Prins en toen ik op de site keek zag ik dat ze nog net een grote coupon had van de lichte stof. De donkere wil ik gebruiken in de rand voor de punten waar niet op geborduurd wordt. Vond ik wel leuk om dezelfde print in een andere kleur te gebruiken.
De post is net geweest en heeft het hier afgeleverd.
inmiddels heb ik nu 2 blokken van 9 stuks aan elkaar.
wordt vervolgd

4 opmerkingen:

  1. Mooi en inderdaad een gelukje ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor en dan heb je inderdaad geluk dat er precies genoeg voor je is.
    Succes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je weer fijn vooruit
    Mooi stofje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel mooi, dezelfde stof als ondergrond en voor de sashings. Nu komt alle aandacht op de blokjes.
    Wat een geluk dat de stof er nog was !

    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen