dinsdag 7 mei 2013

Er wordt ook nog gequilt

Ondanks de zolderopruiming heb ik toch ook nog wel wat gequilt. 's Avonds lekker de beentjes hoog en met een blad op schoot gewerkt aan de sterretjes. Inmiddels heb ik er 37 af. Als het lukt wordt het een eenpersoonsquilt. Ik weet nog niet hoe ik hem in elkaar ga zetten en welke stof er tussen komt. De licht groene heb ik er weer tussenuit gehaald, stond niet zo mooi dan ik dacht.
Ik heb ze hier op de achterkant van de dahliaquilt gelegd. Een kerstboom er van zou ook niet gek zijn.
en ook heb ik nog weer een shirt gemaakt. Daar volgen er nog wel een paar van.


13 opmerkingen:

  1. Prachtige sterretjes, je hebt nog heel wat te maken voor een 1-persoons quilt. Je shirt is prachtig, waar heb je het patroon uitgehaald?
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bezige bij ben je toch prachtig die sterren en ik vind het zo knap dat je van die mooie kleding maakt complimentjes hoor
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wundervolle Sterne.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sterren Hermie , ben benieuwd hoe je ze aan elkaar gaat zetten.

    Knuf
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sterren en inderdaad als kerstboom zou het niet misstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sterren hoor. Je shirt is ook leuk geworden. Sinds ik quilt heb ik helemaal geen zin meer om kleding te maken, terwijl ik daarvoor alles zelf maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. had ik ook niet meer, maar nu heb ik meer tijd voor en ik heb een moeilijke maat.

      Verwijderen
  7. helemaal geweldig ziet het eruit ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sehr schöne Sterne.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sterren hoor Hermie en kleding maken heb ik vroeger ook veel gedaan, dus blijft leuk om te zien. Je bent zo lekker bezig................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vlotte productie daar bij jouw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wordt mooi Hermie, wat een leuk shirt!!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen