maandag 29 april 2013

Weer een kast uitgepakt

hieronder foto's van de volgende ronde


hexagonquilt in wording er moet nog op geappliqueerd worden
(in boek Di Ford staat mooi doorquiltpatroon)
deze zijn nog over

restanten pipstof


een quiltstandaard waar een extra stok met lapje in zit om de randen te kunnen quilten. DEZE IS TE KOOP(verkocht)

dit is het merk van de standaard


buizen voor een quiltframe DIT IS TE KOOP
zo werkt het en je kunt er ook quilts mee dubbelen

stof voor een dekbedhoes met sloop
(deze zijn af 2013)

tussenvulling(gebruik ik telkens een stuk van)

15.000 mini hexagonnetjes gemaakt door Gerrit van restjes stof

leuke kinderstofjes(is iets van gesneden 2013)

scrappakketjes van Petra Prins met een doosje lichte stofjes 

zwart creme stofjes voor een bankquilt

rood wit blauw voor een bedquilt

achterkantstof

restanten weddingring Mike en Kirsten

cars zakdoekjes voor een quilt, ik kan geen zwart witte ruitstof vinden

verschillende pannels

kinderstofjes voor een quilt

hexagon is de voorkant en streep is de achterkant van het dekbed.

dekbedovertrek met hexagon motief, waar ik een quilt van ga maken.
bankquilt, moet alleen nog gequilt worden
(is doorgequilt en wordt gebruikt op de bank 2013))
kerstboomkleed (is af 2013)

quilt voor Jesse(is af en heel mooi geworden okt 2013)

weggeefquilt, moet alleen nog gequilt worden.(is af en weggegeven 2013)
Ik ben er nog lang niet,maar elke dag een beetje en dan komen we er wel.
Wordt vervolgd.

12 opmerkingen:

  1. Ik sta versteld , wat een mooie projecten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, o, dat is nog veel te doen, maar wel mooie projecten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie projecten. Gewoon rustig afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou aanbevolen voor de standaard, 8 juni kan ik hem dan meenemen.

    Knuf
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een boel Hermie ik sta versteld wat je allemaal hebt lekker afmaken hhahaahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff, wat veel. Je bent goed bezig. Het ziet er allemaal mooi uit. Succes met het afmaken in de loop der tijd.

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je met veel prachtige projecten bezig.
    Veel plezier met het afmaken van dit alles.
    Fijne koninginnedag,groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O o Hermie je hoeft je niet te vervelen hoor........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve hemel ...hoeveel quiltlevens heb je ?!?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhh jij kunt voorlopig nog vooruit.
    Als je de pip-stofjes toevallig kwijt wil, wil ik ze wel van je overnemen.
    Ik heb een stukje zwart-wit geruite stof, heel klein ruitje.
    Ik weet niet of je daar iets aan hebt.
    Ik zal er morgen een foto van maken en het opmeten.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo,n wit quiltframe heb ik ook nog, maar dan de kleine maat. De helft dus.
    En Hermie..........die weggeefquilt komt mij heeeeel bekend voor, haha.
    Succes met opruimen, dwz. weer netjes opbergen !
    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen