zaterdag 30 maart 2013

Op welke manier??????? en nog steeds sneeuw

Op welke manier ga ik de grannies aan elkaar zetten, ik ben er nog niet uit.

1. eerst het lusje aan de voorkant tegen elkaar aan met naald en draad
1.dan het lusje aan de achterkant tegen elkaar aan met naald en draad, zo deed ik het vroeger

2. voorkant
2. achterkant 1 halve vaste haken door beide lussen met het lichte garen

3 voorkant
3. achterkant 1 halve vaste haken door beide lussen met donker garen


4. voorkant
4. achterkant, 1 vaste door beide openingen ,dan 3 lossen en weer 1 vaste door beide openingen met donker garen aan de achterkant

Best moeilijk, welke voorkeur hebben jullie?

Dan hieronder nog een foto die ik vanmorgen heb genomen.
Fijne dag vandaag.


11 opmerkingen:

  1. Dank voor jou tip om mijn blog. Ik ga hem toepassen. Wat jou grannys betreft, aan elkaar haken vind ik de mooiste methode en wel nr. 3 met het donkere garen. Zelf zit ik er ook mee en denk ik nog een andere kleur te gebruiken. nog een randje haken en dan met die kleur aan elkaar zetten. Kan bij jou ook heel leuk zij.

    Fijne Pasen,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hermie nou ik ga ook voor nummer drie en wat ziet het er mooi uit mooie kleuren bij elkaar

    Wens je fijne Paasdagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het niet weten, succes!
    Fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne paas en tot vrijdag.
    Mijn keus valt ook op 3.

    Knof
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind nummer 3 het mooist. Prettige paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind nummertje 3 er ook het mooist uitzien, maar ik ben niet zo ervaren hoor.
    Tja, die sneeuw, die weet niet van ophouden. Hier sneeuwde het vanmorgen ook, maar nu is het heerlijk zonnig.
    Heel fijn Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer drie vind ik het mooist.
    Hele fijne paasdagen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dan roep ik ook nr 3 en goed die sneeuw foto dan kan je volgend jaar nog een keer terug kijken als je het niet meer weet. Of kunt geloven dat we een witte pasen hadden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Hermie
    Fijne paasdagen groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen