vrijdag 8 maart 2013

Druk aan het werk

Ook de tweede groep was er druk mee, ze vonden het wel spannend allemaal, maar het is wel goed gekomen. We maken er geen haastwerk van en smeren het uit over 3 maanden, ik ben heel nieuwsgierig hoe ze allemaal gaan worden.
's morgens naar onze wekelijkse bee had ik de dahlia weer meegenomen,
want de dames die hem maakten gingen er daar mee verder 
en ze waren druk bezig met kijken welk patroontje ze uit de stof wilden halen.

er zat nl. een vogeltje op een bloemetje in de stof 
en dat moest precies onder een malletje komen, het is gelukt.

's middags was de tweede groep aan de beurt en er werd druk gewerkt.

de eerste steekjes worden al gezet

geen tijd om koffie te drinken

Rechts vooraan zie je een stukje dahlia in worden van Berthy een vriendin van mij,
 die heeft een beetje vooruit gewerkt, zodat we ook voorbeelden hadden van losse banen.

Eindelijk tijd voor koffie  en de dames rechts zijn druk in overleg.

hier wordt rustig doorgewerkt.
Al met al weer een hele gezellige middag.


5 opmerkingen:

  1. Het is wel een heel gemotiveerde groep. Ziet er erg gezellig uit. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik doe gezellig online mee.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De groep ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zo met de groep. ik heb even Google geraadpleegd, en weet nu hoe een dahlia quilt word.
    Knap hoor.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Hermie , je hebt ons goed aan het werk gezet. Het aftekenen vind ik zelf altijd het minst leuke, maar ja dat hoort er ook bij. Het was weer heel gezellig. Gr. Janny.

    BeantwoordenVerwijderen