zondag 24 februari 2013

De Japanse puzzel hangt

Eindelijk is het een affo, dankzij de nieuwe sashiko die het prima doet hangt mijn Japanse puzzel op de wissel plek boven de tv. Gisteren ben ik met Carle naar een inloopbee geweest in Almelo en daar heb ik het biesje er omheen genaaid. Ik ben er heel tevreden over,alhoewel Den Haan en Wagenmakers niet mijn stofjes zijn vind ik de quilt er mooi uit komen. Ik heb er ook nog een panel van en ga daar denk ik mooie randjes omheen zetten. Gerrit vond deze stof mooi en heeft ze ook uitgezocht en dus heb ik er wat van gemaakt en ik moet toegeven het valt me niet tegen nu hij af is.
Hieronder zie je het resultaat en een detailfoto.


19 opmerkingen:

  1. Supermachientje hoor en een enig resultaat. Nu kan je er fijn van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi plek Hermie!! Hij hangt daar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad heel mooi geworden!!! En je plekje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden. Wat kun je nu je machine het goed doet lekker veel afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor Hermie, zo,n wisselmuurtje. Kan je echt genieten van je werk.

    Op de vorige Blog Marit aan het werk gezien !

    Lieve groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt is echt heel mooi geworden..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig en hij heeft een mooi plekje gekregen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi quilt, kan je met plezier naar kijken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig geworden en hij hangt daar ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig geworden in komt daar goed tot z'n recht.
    Ben benieuwd naar het panel en wat je daar van maakt.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat is hij mooi geworden Hermie
    Fijne dag groetjes Joke

    Ps jij hebt geen robot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hangt daar heel mooi te zijn. Heerlijk he dat je machine het zo fijn doet. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi , hij is nog mooier daar als in het echt , op de grond toen liggend was hij ook al mooi..... Berthy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi en wat een daaldersplekje....

    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen