dinsdag 8 januari 2013

Wantjes en sokken

Na de sokjes ben ik nu ook begonnen met wantjes. Ik heb het uit mijn blote hoofd gebreid,maar heb het wel opgeschreven,anders weet ik het niet meer voor de volgende.
De handschoentjes zijn voor Imke,maar als ze haar te groot zijn wil Lara ze wel graag, zij showt ze hier ook op de foto. als ik het patroon heb uitgewerkt zal ik het hier opschrijven.


Hieronder nog een foto van de sokjes voor Kyra, ze showt ze ook even en ze zegt dat ze heerlijk zitten.

12 opmerkingen:

  1. Dat geloof ik gelijk. Wat zijn ze mooi geworden.
    En de wanten, schitterend en wat knap dat je dat zo maar uit je hoofd hebt gebreid. Knap hoor. Leuk en fris kleurtje trouwens. Je bent trouwens lekker op dreef met het breien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ontzettend leuk geworden, daar zal ze blij mee zijn, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor je handschoenen en dat je dat zo uit je hoofd doet, doe ik je niet na. De sokjes zien er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof het meteen dat ze lekekr zitten!! Mijn eigen gebreide sokken zijn mijn lievelings,...

    Mooie wanten heb je gemaakt,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hermie, wat een enig wantje! De kleur vind ik ook helemaal geweldig. Goed dat je het allemaal hebt opgeschreven. Succes met de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sokken en ook de wanten.
    Echt een mooi kleurtje voor de meisjes.
    Zouden die van hier ook willen denk ik.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes zijn het geworden en je rozetje is perfect!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De wantjes zijn erg leuk geworden. Het rozetje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende wantjes! Erg leuk met het rozetje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig geworden Hermie, leuk met dat rozetje erop.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn allebei leuk geworden zeg en wat ben je snel...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie wantjes! Enig met dat rozetje er op, echt voor meisjes.
    Dat willen ze nu natuurlijk allemaal dus . . . . . . . . succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen