woensdag 16 januari 2013

Vorderingen sjaal

Inmiddels heb ik 4 paar wantjes gebreid en 2 paar grote sokken en 2 paar kleine sokjes en nu dus weer verder met de sjaal, daar werk ik 's avonds niet aan, want ik moet daar mee aan tafel zitten, omdat ik de knotjes op tafel leg en mee draai met het werk, zodat ze niet in de war komen. Ik haak aan de zijkanten ook de draden mee, dan hoef ik verder niets af te werken en het geeft een heel leuk effect , Ik heb 2/3 af dus nu het laatste stukje nog.


hier maak ik het laatste stokje en leg daarbij de draden van de zijkant over mijn vinger en haal die gelijk met de andere draad door.

je krijgt dan een dik stokje , dan keer ik het werk en haak de 2 lossen ook met de dubbele draad.. Het effect zie je op de 1e en 2e foto hierboven.


7 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal en wordt vast veel gedragen met dit weer! Goed idee om de eindjes mee te haken. Fijne dag, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie wordt dat, heerlijk die kleurtjes,
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sjaal met die vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zo met die kleurtjes. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt mooi, je kan hem showen in Zwolle, want wij gaan er vrijdag de 15e naar toe, met Leo en Mia, die wil nl. ook stempels van Dorry.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, Hermie, wat een handige tip. En hij wordt prachtig. De kerstbal ligt klaar om morgen op de post te gaan (lekker op tijd, he?). Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handige manier van werken met een leuk effect. Wat een heerlijke kleuren. Leuk werk om nu te doen met die kou buiten, wat jij!

    BeantwoordenVerwijderen