dinsdag 11 december 2012

Loesje wil ook breien

Toen ik vanmorgen aan een sok zat te breien en  opzij keek zag ik daar een draad en die ben ik gevolgd en kwam bij de bench uit van Loesje, daar had ze de bol mee naar toe genomen en keek mij aan alsof ze zeggen wilde,: jij bent echt niet de enige die kan breien hoor. Op dinsdag pas ik op haar en dan ziet ze mij natuurlijk wel eens bezig met breien of haken.
hier was ze er nog druk mee aan het rollen
hier kijkt ze mij heel verontwaardigd aan

hier denkt ze ik zal je laten zien wat ik kan

en natuurlijk moet ze haar pootje ook er bij gebruiken

en een uurtje later pakt ze het varkentje in haar bekje en gaat daar op liggen.
Wat een schatje is het he? 



11 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit leuke foto's en wat een schatje is ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef haar maar geen echte brei naalden, leer haar maar poothaken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan je van zo'n diertje genieten hè. Je blijft er naar kijken, naar die ondeugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, goede hulp, en dat verontwaardigt kijken, dat herken ik bij onze Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een lekker ding, je ziet ze trouwens veel, hopelijk wordt het geen mode hondje, want dan krijg je weer van die broodfokkers.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah prachtig. LIjkt wel een stripverhaal Hermie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief diertje. Daar kan je toch niet boos op worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kunnen we toch heerlijk genieten van onze huisdieren hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ik zend Simba langs , dan kan Loesje Simba leren breien, en dat varkentje!! leeft het nog!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een schitterende foto reportage zo
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief verhaaltje, een snoepie hoor dat hondjes. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig Hermie, dat je op Loesje past een dag in de week.
    Zou voor mij ook wel iets zijn, want vast aan een hondje beginnen doen we niet meer.
    Maar zo,n knuffeltje om je heen is zo leuk.

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen