woensdag 24 oktober 2012

Quilten in Enter voor Kerst

Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik een kerstworkshop gegeven, we hebben toen kerstkransen gemaakt, waarvan je HIER  het patroon vindt en  HIER kun je foto's zien van een groep die ze af heeft.

Ook hebben wij elke 2e donderdagmiddag van de maand een inloopmiddag, een soort handwerkcafé waar je van half 2 tot half 5 welkom bent om te quilten,te breien, te borduren, of noem maar op. Ook kun je daar met vragen over je handwerk terecht,als je ergens niet mee verder kunt. Je hoeft je hiervoor niet vooraf aan te melden. het adres is Activiteitencentrum Het Zumpke, Reggestraat 85 in Enter.

Vanavond hebben we de eerste kerstworkshop van dit jaar en deze keer wordt het een kerstquiltje van plm 30 x 55 cm. Voor volgende week woensdag 31 okt. hebben we nog een paar plekken vrij, dus mocht je in de buurt wonen en je wilt een gezellige avond met iets lekkers bij de koffie en een hapje en een drankje en ook nog een leuk quiltje er aan overhouden, dan kun je mij altijd mailen.
We hebben kant en klare pakketjes gemaakt en je kunt zo aan de slag.










12 opmerkingen:

  1. Hermie als je in de buurt woonde kwam ik, wat een leuk kerstquiltje gaan jullie maken, volg het wel op je blog, veel plezier ermee..........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Errug leuk!! Beetje ver weg, haha, je woont dichter bij mijn zus, maar zij heeft helemaal niets met naald en draad. Maar als ik in je buurt woond, dan kwam ik absoluut, veel te gezellig! Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook gezellig komen meedoen, ware het niet dat ik ook zo ver van je vandaan woon. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch iets te ver voor mij, het is wel een leuk quiltje voor de Kerst.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel leuk quiltje, maar voor mij toch even te ver.
    Veel plezier met de workshop.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tilburg, ook iets te ver weg !
    De krans heb ik al ooit gemaakt. Het hart ziet er ook erg mooi uit.
    Succes met de quiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Weihnachtsbäume sehen super aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hééé meisje, wat zijn ze toch leuk, ik heb hem al gemaakt, maar moet hem nog doorpitten en dames, in het echt zijn ze nog mooier.

    Groetjes
    Ines, die ook veel te ver weg woont, anders wam ik ook als was het alleen al voor de gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een supergezellige avond, de dames waren echt heel enthousiast dat ze gelijk aan de slag konden. Gelukkig had jij je pakketje thuis en kon je ondanks de afstand toch aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en veel plezier vanavond
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstquiltje! Jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik wel gekomen al was het alleen al voor de gezelligheid. Workshops vind ik zo leuk om te doen.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen