donderdag 31 mei 2012

speldenkussentjes

Gisteren was Ines(klik) hier en die bracht mij een heel leuk speldenkussentje mee,gemaakt van 2 huisjes. Ze wist dat ik die nog wilde maken, maar ik kwam er gewoon niet aan toe en nu heb ik er dus een  van haar gekregen, leuk he?



In april heb ik allerlei speldenkussentjes (klik) laten zien, die ik in mijn bezit heb,maar ik was een hele mooie vergeten, die stond niet boven op een dienblad, maar hangt in de kamer te pronken. Ik heb hem van Berthy gekregen, die ook graag borduurt. Nu heb ik daar ook even een foto van gemaakt. Is dat geen schatje?



8 opmerkingen:

  1. Hoi Hermie,
    je hebt lieve vriendinnen! ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein schönes Nadelkissen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor en die 2 huisjes, mooi ideetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die 2 Häuser sind ja super schön geworden.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat lief dat je er een hebt gekregen van huisjes gemaakt!!! En die je van Berthy hebt gehad is erg mooi, leuk borduurtje.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen