dinsdag 29 mei 2012

Lone Star 4

Erg he? Ik kon echt niet wachten tot dat ik alle punten af had en heb de driehoek uitgemeten en gesneden.
De zijkant van een wiebertje was 2,5 inch, wel lastig als je nooit met inches werkt,maar het is gelukt . Ik heb hem een inch langer gemaakt, dat is voor de vervolgbaan die ik in mijn gedachten heb.
Vanmorgen mijn sjablonen nagekeken en het tulpenpatroon wat er op komt erop getekend, dat kan ik zo wegstrijken, dus ik weet niet of ik het laat zitten tot de quilt af is.
Klik even op de foto,dan zie je hem ggroter.
of misschien wordt het deze wel.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! en waarom zou je het eraf halen!
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is er inmiddels al af en er staat iets anders op. Het duurt nog wel even voordat ik er mee aan het doorquilten kan, dus ik kan nog even uitproberen.

      Verwijderen
  2. Ik kan mij voorstellen dat je niet goed kan wachten en de ideen de loop laat gaan,..
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je gaat weer als een speer , wel moeilijk om te kiezen hoor, maar je kunt nog even voor je echt moet beslissen.
    Berthy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik persoonlijk zou het motief vd 2-de foto mooier vinden.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Hermie, ik vind de tulp erg mooi erbij, maar ik lees dat je het eraf hebt gehaald. Wordt vast een prachtige quilt! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De golfjes zijn er inmiddels ook weer af, het is er af te strijken, stel je voor dat het er later niet eer af wil, dat risico wil ik niet lopen.
      Hij zal tussendoor ook nog wel een keer in de kast belanden voordat hij af is.

      Verwijderen
  6. De tulp vind ik heel mooi.
    Je gaat weer als een speer, haha.
    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je lone star wordt prachtige zeg ,en ja de keuze is dan best lastig .
    de laatste foto is ook mooi
    gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen