vrijdag 6 januari 2012

weer een quilt

zo, de meeste kerstspullen zijn aan kant en alls ruikt weer fris en fruitig. Nu ga ik een paar foto's plaatsen van een quilt met een verhaal. Dit is nl. het quiltje waardoor ik Ines aan het quilten heb gekregen. Ik heb het blok voor haar getekend en opgestuurd en ze is er zelf mee aan de slag gegaan, toen hij zo ver af was is ze hier geweest en heb ik haar het doorqulten geleerd.
ik kan alleen de foto van de hele quilt niet terugvinden,maar die kan Ines jullie wel laten zien.

5 opmerkingen:

  1. Leuk als je op die manier iemand kunt stimuleren.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eerste werkstuk en ik ben er nog steeds trots op.
    Ik moet eens neuzen waar hij staat.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je dan toch wel trots op zijn dat je iemand aan zo'n heerlijke hobby hebt geholpen
    Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heerlijke romantische meisjesquilt geworden Hermie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk even rust gevonden om al je blogjes door te bladeren, wat een prachtige showcase! De Applecore voor kleindochter is toch wel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen