donderdag 15 december 2011

adventkalenders

Morgen ga ik de kerstquilts op hangen, ze hebben 2 weken in het lokaal gehangen waar we altijd met onze bee zitten, nu mogen ze hier weer hangen.De Kerstboom buiten staat weer, hij was door de harde wind omgevallen,maar de lampjes brandden nog, en de plastic ballen zaten er nog netjes in. Nu binnen de boom nog optuigen,maar vanaf maandag protesteert mijn rug al, dus het moet maar wachten tot volgende week. Morgen zal ik hier foto's bij plaatsen van mijn kerstquilts.Nu zal ik even een paar adventkalenders laten zien die ik voor de kleinkinderen heb gemaakt.
morgen meer.

1 opmerking:

  1. wat leuk die adventsquilts voor je kleinkids, goed idee om te onthouden voor als ik niets meer te doen heb. Beterschap met je rug, houd hem recht. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen