donderdag 3 november 2011

blauwe serie

Nu zijn jullie natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar de blauwe serie.
Ik heb hem gefotografeerd en er ligt een stukje van de rand van het behang bij. Dat heb ik altijd in de tas,maar gisteren dus niet, ik had het mapje waar het in zat uit de tas gehaald, omdat de tas dan minder zwaar was.Ondanks dat was het precies de goede kleur.
In eerste instantie wilde ik er driehoeken van naaien, donker/licht. Toen dacht ik als middenblok een vierkant op de punt te maken,maar vanmiddag was ik in Nijverdal en toen was Marja bezig met een wyber en toen dacht ik die wordt het. Ik zal het patroon aan Gerrit laten zien en als hij het ook mooi vindt,gaat het dat worden. Uiteindelijk komt hij wel op ons bed te liggen,dus moeten we hem beiden mooi vinden.

3 opmerkingen:

  1. Hier wordt ik helemaal flieft op, wat mooi. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes Hermie.
    Zo leuk dat Gerrit ook altijd meedenkt en zoekt.
    Die wybers van Marja vind ik ook mooi. Ik heb nog wolletjes en wil een voetenwarmertje maken.
    Lieve groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi Hermie! En nog gefeliciteerd met de aanleiding van dit mooie kado!

    BeantwoordenVerwijderen