zaterdag 29 oktober 2011

Handwerkbeurs Rotterdam

Vandaag ben ik met mijn zus en twee vriendinnen naar de handwerkbeurs geweest, inderdaad zoals Ines al zei is het minder dan vorig jaar. Ik miste wel de kraam met borduurgaren, ik had nog een paar kleuren er bij gewild.

Wel heb ik nog leuke dingen gekocht, een kleine snijmat, om in mijn tas mee te nemen naar de bee, een handig schaartje om draadjes af te knippen, een handige draaddoorhaler(cadeautje voor iemand)een stukje cm lint, een paar leuke koordjes voor de kleinkinderen die ze aan de nintendo kunnen vastmaken en een armbandje van hetzelfde. We hebben het heel erg gezellig gehad en ik heb ook nog een foldertje meegenomen, 26 en 27 november komen er in de Rijnhal voor de eerste keer Handwerk en Quilt dagen. Wie weet ga ik daar ook nog naar toe.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt het naar je zin gehad en dat is al heel wat;-))
    Mia en ik gaan volgend jaar naar Vijfhuizen, die hebben twee quiltbeurzen, een in het voorjaar en een in het najaar, maar daar staan dan wel al die kramen die ik leuk vind en dat viel in Rotterdam tegen, een mens kan ook niet alles hebben....toch?
    Ik hou me vandaag rustig, verga nog steeds van de rugpijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen heb je gedaan Hermie.

    BeantwoordenVerwijderen