woensdag 26 oktober 2011

De tijd vliegt

Alweer is er bijna een dag voorbij. Vanmorgen ben ik naar Tai chi geweest, lekker even de spieren los maken. Daarna met Carla (vriendin) naar een krinloopwinkel geweest, even neuzen en 2 versieringen gescoord als vervanging voor de bloemen die afgelopen zomer de schutting sierden.
Vanmiddag was onze oudste kleindochter hier en ze mocht op mijn oude laptop spelletjes doen, ze heeft geoefend zonder muis en dat was nog best moeilijk.
Ook nog een tijdje aan het prutsen geweest om het blog goed te krijgen,maar dat lukt nog niet zoals ik het wil, gelukkig heb ik Ines, die ik in kan schakelen als helpdesk.
Morgen ga ik proberen of ik een foto kan plaatsen in een bericht.

1 opmerking:

  1. Je bent lekker bezig geweest en je nieuwe achtergrond is goed gelukt, ik ben trots op je ;-)
    Dick ligt inmiddels in bed en ik ga er zo achteraan, morgen vroeg op voor de hulp en daarna naar Rotterdam, heb er zin in.
    Je hoort wel hoe het was.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen