dinsdag 6 januari 2015

Post

Oomaaaaaaaa roept Yfke, er is post, een kaartje en ze brengt het mij. Aan de afzender kan ik zien dat het van Frederika komt. Heel nieuwsgierig maken we het open en wat komt er tevoorschijn?
Een hele leuke engel. Super, dankjewel Frederika. Ik zag het patroon vlak voor Kerst op pinterest voorbij komen en heb het gelijk opgeslagen, dus kun je nagaan dat ik het echt heel mooi vind.
Hij mag nog een tijdje beneden hangen, jammer om het gelijk op te ruimen.Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is wat er in het hoekje staat van de enveloppe, betekent het kerstkaart gemaakt van stof?Gokje.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Hermie, Ja dat stond er. De noorse tol wil nog wel eens nieuwsgierig, lees lastig doen. Zo hoopte ik dat de post heel over zou komen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont, wat een lief engeltje, en zo leuk dat Yfke erbij was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja Shirley, als ze de brievenbus horen is het spurten om te kijken wat er ligt.

    BeantwoordenVerwijderen