zondag 28 oktober 2012

Foto's Workshop Kerstquiltje

Woensdagavond zijn Carla en ik begonnen met de workshop van het kerstboompje.
Het was net als vorig jaar toen we de kransen maakten weer een hele gezellige avond met koffie met lekkers, een drankje en lekkere hapjes. De dames waren weer heel enthousiast . De een had de naaimachine bij zich en de andere werkte op de hand, maar over het resultaat waren ze allemaal tevreden.





De volgende morgen hebben we met de dames van onze groep ook het boompje gemaakt en dat was ook heel gezellig.Helaas waren er 3 ziek,maar die halen het nog wel een keer in.
we komen toch elke donderdagmorgen bij elkaar.


Ik ben vergeten een foto te maken van de vorderingen van onze beedames, die houden jullie nog tegoed.

Daarna zijn we 's middags met een ander groepje verder gegaan,maar de dames van de donderdagmorgenbee hadden nog wel zin om door te gaan,dus die bleven ook gezellig.



Hierboven zie je het resultaat van het groepje van na de middag. 




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke workshop en wat een ruim lokaal voor je workshop. Iedereen heeft lekker de ruimte!!!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid. Als je nog eens een workshop geeft, laat het mij dan weten. Als ik tijd heb kom ik.
    Ik vind de boompjes erg mooi geworden.
    Fijne Zondag,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit. Wat een mooie ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat leuk, en de boompjes zijn best ver gevorderd zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer gezellige bee,s geweest en mooie resultaten toch..............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plek zo en gezellig zo met elkaar! Leuk georganiseerd. En een mooie productie en allemaal af. Nou een fijne week groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit bij jullie en doe die grijze dame 1e foto 2e van rechtsboven de groeten ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n workshop, jammer dat ik zo ver weg woon. Leuk quiltje hebben jullie gemaakt. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig Hermie! Die dames hadden allemaal een snel resultaat zeg. Wat hebben jullie een prachtige ruimte voor zoveel mensen. Ziet er super uit! Volgens mij heb je best een heel voldaan gevoel als je zelf die foto's ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Hermie

    leuke foto,s. het was een gezellige middag. voor herhaling vatbaar.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk ik even niet op je Blog, zijn er ineens weer veel foto,s !
    Wat een leuke resultaten, de kerstboompjes. Blije en trotse maaksters !
    Jullie hebben daar een lekker plekje, ik zie ook wat bekenden zitten, haha.

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! De gezelligheid straalt er van af. Jammer dat ik zo'n eind uit de buurt woon anders kwam ik ook een workshop bij jou doen. Mooie kerstquiltjes worden het.

    Kijk uit naar je gordijnfoto's. :-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen